اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

یادداشت

سرش در اومده 

مامان اومده خونه 

میگه خانم .... الان دیدتم بهم گفته میخوام ۱حرفی بزنم 

مامان میگه گفتم بفرمایید 

اونم پرسیده ستاررو شوهر میدید یا نه 

مامان گفته چطور مگه 

اونم گفته برا برادرشوهر... 

مامان میگفت کلی وقت داشته تعریف میکرده 

که گاوداری داره

زمین زراعی داره 

بهترین خونرو داره 

بهترین ماشین داره 

مثل این خونواده نیست 

نجیب سربراه مودب ...... 

فقط مدرک دانشگاهی نداره 

مامان میگه بهش گفتم  

فکر نمیکنم ستاره قبول کنه 

میگه گفته بخدا من برا هرکس پا پیش نمیزارم 

از بس این خانواده گلن 

شمام خوبید دارم میگم 

وگرنه بخدا نمیگفتم 

مامان میگه گفته بخدا 

باش خوشبخت میشه هرچی بخواد براش حاضره 

به مامان میگم مامان  

بنظرت شخصیتو تحصیلات مهمتره یا پول 

مامان میگه شخصیت انگار....

میگم مامان پول ممکنه هیچی بشه ممکنه طرف ورشکست بشه 

اما تحصیلتو ابنا که نه 

مامان میگه مامانی کشاورز که ورشکست نمیشه 

اما بازم حق با توا 

باز میگم مامانی بنظرت ادم اگه زن همچین ادمی بشه و 

به فامیلش بگه طرف مهندسی کشاورزی داره 

کسی میفهمه ؟؟ نمیفهمن 

مامان میگه مامانی تا حدودی از رفتار طرف پیداس 

حلاصه که چند روزه کار ما شده تلفن جواب دادن و 

رد کردن اینو اون 

بذار بقول مامان اینارو بنویسم که یادم نره 

این چند روزه : 

 

مس : نمایشگاه کابینت و دکوراسیون داخلی + قالیشویی فرش 

ل : وکیل  

م : داروخانه 

ا : گاوداری و .... 

 

خدایا خودت بهترینو برام رقم بزن 

من نمیفهمم چی خوبه چی بد 

خدایا من به کمتر از بهترین قانع نیستم  

خودت بندتو میشناسی 

خدایا خودت همه چیو اکی کن 

دوست دارم خدایا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد