اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

و چه زیباست ...

و چه زیباست ایستادن زیر باران در هوای بهار 

سلام 

سال نو مبارک 

امیدوارم سال خوبی داشته باشید  

تبریکم داغ نیست.چون وقتش گذشته

اما امشب خوشحالم 

2ساعت زیربارون بودم   

1شب بارونی توفصل بهار 

محشره 

4تایی زیر بارون نشته بودیم و حرف میزدیم 

همین خل گریای خوابگاه و دوس دارم 

اگه خونه بودم عمرا نمیزاشتن 2 ساعت زیر بارون بمونم 

اما امشب موندم 

ازوقتی اومده بودیم اینجابارون نیومده بود 

اما امشب حسابی تلافی کرد   

و................................. 

بالاخره فرداصبح بعد1ماه تعطیلی میریم کلاس 

سخته روبرو شدن با همه همکلاسیا 

اونم اول صبح 

اونم تو کلاسی که باید بشینیم روبروی هم 

و صبحانه بخوریم 

وای وای وای 

اما کلی میخندیم 

وساعتی از تنهاییامون دورمیشیم  

این خودش خیلی ارزش داره 

درهرحال مجبوریم صبح 7بیدار بشویم 

وبه دانشگاه برویم 

ای خدا بازشروع شد 

امیدوارم تواین سال جدید 1 کم تنبلیام کم بشه  

و.........................  

راستی:

بخاطرنبودنام عذرمیخوام  

بخاطر چرت وپرتامم عذر میخوام.