اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

چهارمین مهمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سهم من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نیمه شعبان 91

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ضعف

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

صفر ارشد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من برگشتم 

سفرتموم شد 

سفر معنوی خوبی بود 

هرچند که اخرش هرچی رشته بودم پنبه شد 

نمی گمشون چون دوست ندارم طولانی مدت یادم بمونمه 

۱عالمه کارانجام نشده دارم 

بعلاوه ۱عالمه تصمیم نگرفته 

با ۱عالمه برنامه ریزیه نکرده 

بچه ها من تو برنامه ریزی ضعیفم 

کسی میتونه کمکی بهم کنه؟