اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

نتیجه مهمون خارجی اخری

خب اینم مثل بقیه به خاطرات پیوست

من بازم گفتم نه و تمام

یکم که نه،خیلی برای همه عجیبه

اینهمه خواستگارقد و نیم قد که

خصوصیات نسبتا خوبی هم دارن

پس چرا من هنوز مجردم

راستش خودمم نمیدونم

هیچ کس نمیدونه

شایدم تا تهش تنها بمونم

ازقدیم میگفتم ازدواج سنتی دوس دارم

دنبال ازدواج با کسی نبودم که باش دوست بودم

و چه بسا روابطی که تهش باناراحتی ساین موضوع تموم شد

وهنوزم که هنوزه طرف سرزندگیشه و .........

مهم نیست

پیداکردن کسی که واقعا عاشقت باشه و عاشقش باشی کمه

و من از اون عرضه ها ندارم

تو زندگیمم هربار دل به کسی بستم گرگی بیش نبوده

ومن موندمو زخمایی که برام یادگار گزاشته

فعلا که خودمو مشغول کارکردم

و تنهاییامو قورت میدم و .....

بیخیال هه چی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد