اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

خستم حتی از ....

دلم گرفته خفن

حال اینروزام عجیبه

دارم تغییر میکنم

دارم میشم یکی دیگه

دارم سنگدل میشم

اینجا 1پست بارها و بارها تکرار شده

اونم اینکه

از همه ی مردا متنفرم

اما حال اینروزای من اوج و نهایته این جملس

نهایته نهایتش

اینقدر که اینروزا تنها چیزی که شاید شادم کنه

اینه که بتونم مردا رو ازار بدم

بتونم خردشون کنم

بتونم نسل مردو از رو زمین بردارم

این وسط استثنا هم قائل نیستم

این حسم مال تمام مرداس

تمام مردایکه هیچ وقت تو عمرشون حتی نفهمیدن احساس یعنی چی

تمام مردایکه هیچ وقت تو زندگیشون نخواستم جز خودشون به کسی فکر کنن

تمام مردایکه هیچ وقت تو فکرشون راضی کردنو دلشادی دیگران نبوده

تمام مردایکه هیچ وقت تو دهنشون ...................................

بدم میاد

از همشون

از کوچیک و بزرگشون

از پیر و جونشون

وبیشتر از اون از این بدم میاد که بهشون احتیاج دارم

وهمه ی اینا رو مدیون 1دوستم

مدیون مترجم عزیزیکه ..........

حس و حالم خرابه

فقط خدا میتونه خوبم کنه

اما خدا هم مثل همیشه نامحسوس کار میکنه

خستم

حتی از ...........

ناجی شماره 2 شایدم 2شنبه روز شانس ناجی

دیشب شب عجیبی بود 

شب خیلی خیلی عجیب 

دیشب ۱دل سیر گریه کردم 

اما تهش با ۱لبخند خوابیدم 

دیشب بعد مدتها ۱صدا شبیه صدای ناجی شنیدم 

نه فقط ۱صدا شبیهش 

بلکه ۱ادم شبیهش 

باهمون ........... 

شاید باید اسم این ادمم بزارم ناجی 

ناجیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناجی چی؟؟؟؟؟ 

مهم نیست مهم ........ 

اینروزا فکر میکنم که اگر بشه و من دانشگاه فیلسوف اینا قبول شم چی میشه؟؟؟ 

دیشب به خواهری میگم 

میگه از این فکرا نکن 

اون دانشگاهها مال اوناییکه خیلی خیلی تلاش میکنن 

اما من دوس دارم بهش فکر کنم 

خدا مهربونتر از اینحرفاس 

قابل توجه قاقای استاد 

حتی خدا برا بعضی بنده هاش پارتی بازیم میکنه 

چی فکر کردید؟؟؟ 

ما ۱خدایی داریم که گاهی درست تو لحظه ای که با تمام وجود دلت شکسته 

۱ناجی میفرسته که تو با خیال تخت بخوابی به امید اینکه خدا بیداره 

خداجون خیلی وقتا بنده ی نا شکریم 

اما الان و این لحظه من ۱بنده ی شاکرم 

۱بنده ای که تکیه کرده بخداشو 

میگه همونجور که خدا دیشب با لبخند خوابوندم 

این لبخندو هرزمان لازم باشه به لبام میاره 

خدایا ممنونتم٬خدایا من این لبخندارو دوس دارما 

لطفا همیشه ازاینکارا کن که بخندم

ریز ریز

وسط چت و گفتنش از اون

شروع میکنم به ریز ریز اشک ریختن

ریز ریز اشک میریزم واسه دل سادم

اشک میریزم بخاطر احساسات پاکم که حروم میشه

حس میکنم این روزا بیشتر از همیشه احتیاج به نازو نوازش دارم

وقتی فکر میکنم میبینم تو دورانای سخت زندگیم

تو مواقعی که واقعا به همراه احتیاج دارم

به تکیه گاهی که باعث ارامشم بشه

همیشه هیچکی نبوده

نمیگم کسی نبوده،بوده زیادم بوده

اما اون وقتیکه باید میبودن،نبودن

24،25 روز بیشتر تا کنکور نمونده

من هنوز شروع نکردم به دروه

از فردا باز بکوب میخونم

بچه ها میدونم اینجاهم چندان دوست زیادی ندارم

اما همونایی که اینجارو میخونید

همون بامعرفتای همراه همیشگی این خونه ی درب و داغون

همون دوستای گل نه همیشگی بلکه گاهگاهی

میشه 1لحظه چشماتونو ببندیدو سفارش منو بخدا بکنید؟؟؟

میشه یکم از انرژی مثبتای خودتونو خداتونو واسه منم بفرستید؟؟؟

میشه .......................؟؟؟؟

میدونم خیلی پرروام

اما در عین پررویی محتاجم

محتاج دعای شما

بجه ها کمتر از 47روز به کنکور مونده

میشه واسم دعا کنید که درس بخونم؟؟؟

میشه واسم دعا کنید که کنکورمو خوب بدم؟؟؟

میشه واسم دعا کنید که قبول شم؟؟؟؟

خدایا میبینی امسال دارم به همه بنده هات میگم واسم دعا کنن؟

خدایا رومو زمین ننداز

خدایا خودت کمکم کن بیشتر از همیشه

زمستون 91

امروز اولین روز فصلیه که من با تمام وجود دوسش دارم

زمستونتون مبارک