اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ادمای لجنی

گاهی خیلی ساده امیدوار میشیم

نه بخدا نه اصلا

به وسیله های ناچیز خدا

که یکی از مهمترین این وسیله ها

ادمان

اره ادمیزادگان محترم

گاهی خیلی ساده امیدوار میشیم

به یکی یا حتی چندتا از این ادما

به خودمونو دلمون وعده میدیم

وعده ها و امیدای قشنگ

حتی 1مدت کوتاه ارومیم

اروم اروم

اما معمولا این ارامشا کاغذین

با اومدن اولین قطره بارون

جوهریکه ایم رویاهارو کشیده پخش میشه تو کاغذو.......

1دفعه برجیکه تو مدت کوتااهی ازامیدامون ساختیم

ویرون میشه رو سرمون

بیچاره اون ادمم ازهمه جا بیخبره

پس با این حساب ادم میمونه با

1برج خراب شده تو سرشو

1نقاشی پرازرنگ درهم تو دستش

اونوقته که قطره های بارون چشمات صورتتوخیس میکنن

دستات شروع میکنن به لرزشو

کاغذنقاشی رویاهاتو میدی به بادو

پشت میکنی به همه چیزو

شروع میکنی برعکس رفتن

برعکس رفتن که فرار

فرار تو مسیری که گذروندیش

فرار که نه

عقب نشینی

اما نه همون فرار

فرار از دنیای پوچ ادما و رویاها

فرار از دنیای پوچ ادما و رویاها

رویاهایی که دیگه ابیو صورتیو خوشگل نیست

رویاهایی که شدن همرنگ ادما

همرنگ ادمای لجنیه هزار رنگ


من اینروزا فراریم

فراری از دنیای ادمها

فراری از دنیای رویاهام

رویاهاییکه دوسشون دارم

اما ترجیح میدم ازشون فرار کنم

شاید اگر من از اونا دور بشم

اونا دلشون برا من تنگ شه

شاید بیان تا بهم برسن

و اگر بیان تا بهم برسن

نه اینکه اونا بمن رسیده باشنا

نه ه ه ه ه ه ه ه

من به اونا رسیدم

من ن ن ن ن ن ن

غدیر

از اول هفته دایم یاد ماه رمضون 2سال پیش میفتم

یاد اون افطارو تاریکی

یاد لرزش دستا

یاد اصرار به فتواهای جدید

یاد بوستانو اتفاقاش

فکرم همش میره سراغه.......

اما ......................

بادبادکای صبحگاهی

اینروزا صبح هامو با بادبادک شروع میکنم

بادبادکای یاسی و صورتیو ابیه اسمونی

بادبادکای خوشگل و دوسداشتنی

که فقط تماشایین از دور

نزدیکشون که میشی

یا فرار میکنن یا میترکن

ازمون مرحله دوم کنکور 92

کنکور تموم شد

نمیدونم بگم چجوری بود

اما باید بگم من 2ساعت اول تو حالت هنگی بودم

نمیدونم چه فکری کرده بودن

مقیاس 1.50 خواسته وبدن

همه مدارکارو

اونم تو کاغذ50*35

برنامه فیزیکیم از ما خواسته بودن

ایناش خیلی باحال بود

اما من خنگ خیلی رو اینا زمان گذاشتم

درحالیکه دوستام 1پلام کپی کرده بودن اونم بی مقیاس

موضوع گنبد نما بود

1جایی بین ازادراه قم تهران

1جایی که بشه ازاونجا به حرم حضرت معصومه سلام داد

1جورایی مجموعه بین راهی بود

باید منتظر موند تا جوابا بیاد

با رتبه من با 1اسکیس خوب میشدحتی تهران قبول شد

حالام میشه(پرروییم علمی داره خو)

اما نه خدایی میشه دیگه

کافیه خدا بخواد

بجان خودم اگر خدا بخواد

بدترین کارم به چشم داورا عالی میاد

خداجون کمک کمک

میدونم کمکم میکنی

بچه ها دعا دعا

میدونم شماهام دعا میکنید

منم استراحت استراحت

مدیونید اگر فک کنید استراحت نمیکنم

دفترمک فعلا تعطیله

تو این 2و3هفته کار کردمو حسابم یکم پر شده

امیدوارم بازم پیش بیاد که حسابم پر تر بشه

خدایا کمکم کم 1جای خوب واسه کار پیدا کنم

مهندس د گفت دیگه پروژه ای میخواد باهامون کار کنه

و من میدونم این به معنای دک کردنه

چون وقتی 2تانیرو تمام وقت داره

دیگه احتمالا کار بیرون نمیده

واسم دعا کنید زیاد

به یاد همتون هستم

و میخونمتون

بوس بوس


پ.ن:یادم رفت بگم بزور با دایی جون سومی رفتیم واسه ازمون

شبش اصلا خوابم نبرد

صبح 4.30 راه افتادیم

زود رفتم سرجلسه

اون بیچاره هام تا 12.30 معطل من بودن

نزدیک 1من رفتم پیششون

ازمونم انقلاب بود

دانشکده امار و انفورماتیک سازمان سنجش

همونجا رفتیم رستوران جوجه طلایی ناهار خوردیم

کلیم خندیدیم از دست مدیریتش

بعدشم اومدیم بیرونو رفتیم سمت ایگل

باغ دوست داییم

تا فردا ظهرشم اونجا بودیم

فرداش اومدیم خونه

با اینکه خسته بودم ریاد اما بد نبود

شب رفتیم رستوران کاکتوس تو فشم

جای بامزه ای بود

اونجا حرف ازمون من بود

دوست داییم میگفت این ستاره خانوم اگر ازمونو خراب کرده بود

الان بگو بخند نمیکردو تو فکر بود

درجوابش فقط خندیدم

خدا فقط ازدل ادما خبر داره والا


پ.ن 2:راستی ماه رمضانتونم مبارک

امیدوارم این ماه که ماه مهمونیه خداست

خدا دست هممونو با کادوهایی که دوست داریم پرکنه

اما جدای از اون امیدوارم یکم از گناهای روزمرمون تو این ماه کم بشه

و همچنین امیدوارم با روزه گرفتن یکم از اضافه وزنامونم کاسته بشه

آآآآآآآآآآآآامین ن ن ن ن  ن ن

سلام

مدتهاست اینجا ننوشتم

الانم اومدم که بگم واسم دعا کنید

فرداصبح ازمون دارم

1ازمون مشکل

اما من باید قبول شم

قبول میشم

من تلاش زیادی نکردم

اما باید نتیجه بگیرم

میدونم نتیجه میگیرم

من فردا تمام زورمو بکارمیگیرم

همه هم واسم دعا میکنن و

برام انرژی مثبت میفرستن

که من فردا بترکونم

دوستان عزیز لطفا واسم دعا کنید

واسم انرژی مثبت بفرستید لطفا

بدجور بهتون محتاجم م م م

مرسی دوست جونیا