اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

بارون گل

مینویسم که یادم بمونه 

یادم بمونه که امروز بارون میومد 

اما بارون معمولی نه 

بلکه بارون گل 

مینویسم که یادم بمونه 

امروز ۴تا مرد گنده چه زحمتیو متحمل شدن 

و من فقط نشستمو خندیدم 

مینویسم که یادم بمونه 

که امروز بارون گل میومد 

بخاطردل کوچیک منیکه 

۳ماههه غرغرو وناراضیم 

مینویسم که یادم بخونه 

سق من سیاه نبود بلکه جونی بودو هزار دردسر  

مینویسم که یادم بمونه 

تا اومد بشینه چپ و راستو عوض کردم 

تا وقتی میره از پیشم به نی نیشون نگه 

بابا جریان اینجوریام نبود 

مینویسم که یادم بمونه  

هرکی رد میشد ۱علامت سوال گنده بالا سرش پیدا میشد

مینویسم که یادم بمونه 

با چه ولعی سیب شل و ول تو کیفمو گاز میزدی 

مینویسم که یادم بمونه تمام تیکه هاتو 

مینویسم که یادم بمونه 

توی فرصت طلب امروز چه پیشنهادی بهم دادی  

مینویسم که یادم بمونه 

نقشه های جدید اومده تو ذهنم

مینویسم که یادم بمونه 

سرکلاس زبان جزورو که باز کردم چشمم افتاد به.... 

مینویسم که یادم بمونه 

تا رسیدم به خواهری شروع کردم به تعریف 

مینویسم که یادم بمونه 

زندایی پیچ کرده بود به چی میخندید 

مینویسم که یادم بمونه امروز

امروزو با همه بدیا و خوبیاش

امروزو با همه هیجانشو تلخیاش

امروزو با همه ................................