اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ذوق

دیروز ان شدم 

باهزارزحمت ایمیلموبازکردم 

بین ایمیلا اسم اشنا میبینم 

کلی ذوق میزنم 

بازش میکنم 

اره خودشه 

اره 

پیشیه 

امااین ایمیل برا۱۲ روز پیشه 

برام عکس فرستاده بود 

پیشی سردش بود 

خودش گفته بود سردمه  

اما همون دیشب فهمیدم پیشی ایرانه 

امروز که باش حرفیدم احساس دوری میکردم 

غریبه بود برام 

داریم باهم حرف میزنیم 

میگه دلم برات تنگ شده 

ساکتم 

میکه جوجودلم برات ۱ذره شده 

بازم ساکتم 

میگه جوجو دل تنگتم 

میگم غریبه شدی 

پیشی برام غریبه ای 

میگه جوجو دل تنگتم 

میکم اما من باتواحساس غریبگی دارم 

واقعا باش غریبگی میکنم 


بهت

۱۳اذرسال۸۷ 

اتفاق ناراحت کننده ای برا من افتاد 

نتایجش همیشه همراهمه 

اون روزا فراموش نمیشه  

۱۳اذرسال۸۸ 

همون اتفاق برا بهترین دوستم افتاده 

و من در بهت و حیرته کاملم 

اما با تمامه وجود ارزو میکنم 

این اتفاق مثل پارسال تموم نشه 

امیدوارم کامش تلخ نشه اونجوریکه 

کام من تلخ شد 

تلخیی که هیچ شیرینیی جبرانش نمیکنه 

دیشب که داشتم اون روزارو تو دفترم مرور میکردم اصلا باورم نمیشد که 

این اتفاق دقیقا تو۱روز سال اتفاق افتاده باشه 

الانم هنوز تو بهتم  

اخه ۱اتفاق 

برا۲تاابژه شبیه 

دقیقاتو۱روزاتفاق بیفته؟ 

خب عجیبه 

خیلیم عجیبه 

امانمیخوام به فرشته بگم 

نمیخوام احساس کنه اخراین موضوع قراره دقیقا مثه پارسال بشه 

نمیخوام از حالا خودشوبراتلخی اماده کنه 

دلم نمیخواد فرشته این تلخیوبچشه 

امیدوارم این مشکل خیلی زود حل بشه 

امیدوارم م م م م

نیست

بالاخره ما اومدیم 

این روزا اتفاقای کوچیک وبزرگه زیادی افتاده  

بچه ها۱هفته ای پیشمون بودن 

اما هیچوقت قبل تکرار نمیشه 

هممون عوض شده بودیم 

اما بازتنهامون گذاشتنو رفتن 

روزای خوبی نیست 

من بدجوراحتیاج به خنه دارم 

اصلا روبراه نیستم 

پیشی چندشب پیش رفت ۱سفره کاری 

شب ساعته ۱۲ بهش پیام دادم که : 

داری برا۲هفته میری اما....... 

ساعت ۲.۳۰ بود زنگید 

باورم نمیشد 

پریدم تو حیاط 

وصل میشه 

میگه: 

جوجو تو چرااینقد زود هاپو میشی 

میخواستم لحظات اخر بهت زنگ بزنم 

یکم میحرفیم 

اما باید بره 

بابغض خداحافظی میکنیم 

بهم پیام میده 

جوجو من نیستم شیطونی نکنیا 

بهش میگم پیشی شیطونی نکنیا 

میگم دلم برات تنگ میشه 

میگم سوغاتیام یادت نره ها 

و پیشی میره 

ومن تنهام 

این چندروزه همه دارن نیست میشن 

شاید ................... 

دلم خونه میخواد 

دلم بغل میخواد 

دلم نوازش میخواد 

پیشی قول گرفته وقتی برگشت باید هموببینیم 

بعداز ۱ سالد و۳ماه دوستی 

منم دلم میخواد 

فعلا که تا۲هفته دیگه پیشی ایران نیست 

میخوامش اما 

میدونم سهمه کسی دیگس 

میخواتم اما 

میدونه سهمه کسی دیگم 

اما میمونم باش 

چون برام شده اسطوره  

شیفته ی این جورشخصیتام  

میدونم راهم اشتباهه 

اما دلم میگه به این راه ادامه بدم 

دلم میخواداشتباه کنم 

دلم میخواد جونی کنم 

دلم میخوادد.................. 

این روزا هیچ چی مثل قبل نیست 

این روزا هیچکی مثل قبل نیست 

من روزای قبلو میخوام 

ادمای قبل 

قبلو میخوام 

قبلو میخوام