اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

نیست

بالاخره ما اومدیم 

این روزا اتفاقای کوچیک وبزرگه زیادی افتاده  

بچه ها۱هفته ای پیشمون بودن 

اما هیچوقت قبل تکرار نمیشه 

هممون عوض شده بودیم 

اما بازتنهامون گذاشتنو رفتن 

روزای خوبی نیست 

من بدجوراحتیاج به خنه دارم 

اصلا روبراه نیستم 

پیشی چندشب پیش رفت ۱سفره کاری 

شب ساعته ۱۲ بهش پیام دادم که : 

داری برا۲هفته میری اما....... 

ساعت ۲.۳۰ بود زنگید 

باورم نمیشد 

پریدم تو حیاط 

وصل میشه 

میگه: 

جوجو تو چرااینقد زود هاپو میشی 

میخواستم لحظات اخر بهت زنگ بزنم 

یکم میحرفیم 

اما باید بره 

بابغض خداحافظی میکنیم 

بهم پیام میده 

جوجو من نیستم شیطونی نکنیا 

بهش میگم پیشی شیطونی نکنیا 

میگم دلم برات تنگ میشه 

میگم سوغاتیام یادت نره ها 

و پیشی میره 

ومن تنهام 

این چندروزه همه دارن نیست میشن 

شاید ................... 

دلم خونه میخواد 

دلم بغل میخواد 

دلم نوازش میخواد 

پیشی قول گرفته وقتی برگشت باید هموببینیم 

بعداز ۱ سالد و۳ماه دوستی 

منم دلم میخواد 

فعلا که تا۲هفته دیگه پیشی ایران نیست 

میخوامش اما 

میدونم سهمه کسی دیگس 

میخواتم اما 

میدونه سهمه کسی دیگم 

اما میمونم باش 

چون برام شده اسطوره  

شیفته ی این جورشخصیتام  

میدونم راهم اشتباهه 

اما دلم میگه به این راه ادامه بدم 

دلم میخواداشتباه کنم 

دلم میخواد جونی کنم 

دلم میخوادد.................. 

این روزا هیچ چی مثل قبل نیست 

این روزا هیچکی مثل قبل نیست 

من روزای قبلو میخوام 

ادمای قبل 

قبلو میخوام 

قبلو میخوام

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:09 http://golale-saeed.blogsky.com/

سلام از اینکه به وب من سرزدید خیلی ممنون شما هم یوبلاگ قشنگی دارید

سلام.خوش اومدید
وظیفه بودجناب
لطف دارید,مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد