اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

من امروز

نزدیک ۱ساله اینجا ننوشتم

نه اینکه یاد اینجا نباشما اما دستم به نوشتن نمیرفته

راستش الانم نمیدونم چی بنویسم جز ۱ گزارش از وضع موجودم

من همون ستاره مجردم

باخواستگارای قد و نیم قد که دیگه مثل قبل زیاد نیستن

و خستگی زیاد از پذیرفتن این مهمان نه چندان عزیز

بقدری خسته که هیچ میلی برا ادامه دادن این پروسه وجود نداره

همچنان دانشجوی ارشد معماری هستم

ودرحال دست و پنجه نرم کردن با پایان نامه

یجورایی دیگه رسما مهندس نظام مهندسی کشور شدم

چندباری تا مرز تاسیس شرکت رفتم اما موفق نشدم

همچنان هنرم و طرحهام به اسم مهندس دیگری توساختمونهای مختلف اجرامیشه

و مهمتر از همه اینا

اینکه بزرگ شدم

پخته تر شدم

وبنظرم این ارزشش بیشتر از بقیه چیزاس.

فکرکنم همین کافی باشه

هرچندکه بعید میدونم دوستان قدیمی پیگیر این خونه خاک گرفته باشن

اما......