اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ماهی سفید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فطر91

عیدتون مبارک 

عید فطرتون مبارک 

 

 

پ.ن :چند سالیه عید فطر برا من یاداور شروع ۱رابطه ایه 

که هرچند منو به عشق نزدیک کرد 

اما جز ضرر برام چیز بیشتری نبوده 

سود داشته ها اما ضرراش بیشتر بوده.

علامت سوال

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تولدش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کاچی بعض هیچی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

21مرداد91

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چقدسخته که من 1زنم با احساساته زنونه 

وقتی دلم میخواد باشه 

دیگه نمیتونم هیچ بهونه ایو قبول کنم 

نه اینکه اون خستس نه اینکه شرایطش نیست نه اینکه حتی نمیخواتم الان 

اون وقت من فقط دلم میخواد اون باشه 

باشه تا احساسات زنونه منو بپرورونه 

باشه تا از بودنش ارامش بگیرم 

باشه تا بهش تکیه کنم 

باشه تا نازمو بکشه  

باشه تا ............ 

وقتی من میخوام یعنی میخوام  

ودوس دارم اینو بهش بفهمونم 

حتی اگر شده با دعوا

چرا درست وقتی فکر میکنی همه چی اکیه خرابکاری میشه؟ 

سعی میکنم باش کنار بیام 

اما انگار هیچوقت قانع نمیشه 

همیشه حس میکنم ازم راضی نیست 

میگه راضیم ٬اما نیست 

خستم خیلی خسته

شکلات اب شده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حسودم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

 

این منم که تنها در دل کویر 

تنهایی گم شده در کویرم را به تماشا ایستاده ام .

بسته شدن پرونده ف.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هفتم رمضان 91

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رمضان 91

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.