اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ذوق

دیروز ان شدم 

باهزارزحمت ایمیلموبازکردم 

بین ایمیلا اسم اشنا میبینم 

کلی ذوق میزنم 

بازش میکنم 

اره خودشه 

اره 

پیشیه 

امااین ایمیل برا۱۲ روز پیشه 

برام عکس فرستاده بود 

پیشی سردش بود 

خودش گفته بود سردمه  

اما همون دیشب فهمیدم پیشی ایرانه 

امروز که باش حرفیدم احساس دوری میکردم 

غریبه بود برام 

داریم باهم حرف میزنیم 

میگه دلم برات تنگ شده 

ساکتم 

میکه جوجودلم برات ۱ذره شده 

بازم ساکتم 

میگه جوجو دل تنگتم 

میگم غریبه شدی 

پیشی برام غریبه ای 

میگه جوجو دل تنگتم 

میکم اما من باتواحساس غریبگی دارم 

واقعا باش غریبگی میکنم 


نظرات 2 + ارسال نظر
فرداد یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:48 http://www.zorostriyan.blogfa.com

سلام دوست عزیز .خبری ازتون نیست .معمولا تجربه های جدید اینفدرآدمو مشغول میکنه که همیشه ما ها رو از دوستامون غافل میکنه.من آپم خوشحال میشم سر بزنید.

سلام
شرمنده ام,واقعاشرمندم
تجربه های جدید اینقدرادموگرفتار میکنن که ......
چشم.حتما میام
بازم مرسی

دخمله چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:41 http://www.pesareodokhmale,blogfa.com

سلام وب خوشملی داری عزیزم .. خوشحال میشم اگه به وب منم سر بزنی و نظر بدی

سلام.خوش اومدی
چشم حتما ازوبتون دیدین میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد