اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

بهت

۱۳اذرسال۸۷ 

اتفاق ناراحت کننده ای برا من افتاد 

نتایجش همیشه همراهمه 

اون روزا فراموش نمیشه  

۱۳اذرسال۸۸ 

همون اتفاق برا بهترین دوستم افتاده 

و من در بهت و حیرته کاملم 

اما با تمامه وجود ارزو میکنم 

این اتفاق مثل پارسال تموم نشه 

امیدوارم کامش تلخ نشه اونجوریکه 

کام من تلخ شد 

تلخیی که هیچ شیرینیی جبرانش نمیکنه 

دیشب که داشتم اون روزارو تو دفترم مرور میکردم اصلا باورم نمیشد که 

این اتفاق دقیقا تو۱روز سال اتفاق افتاده باشه 

الانم هنوز تو بهتم  

اخه ۱اتفاق 

برا۲تاابژه شبیه 

دقیقاتو۱روزاتفاق بیفته؟ 

خب عجیبه 

خیلیم عجیبه 

امانمیخوام به فرشته بگم 

نمیخوام احساس کنه اخراین موضوع قراره دقیقا مثه پارسال بشه 

نمیخوام از حالا خودشوبراتلخی اماده کنه 

دلم نمیخواد فرشته این تلخیوبچشه 

امیدوارم این مشکل خیلی زود حل بشه 

امیدوارم م م م م

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره ۲ دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:09 http://tanha1989.blogsky.com

سلام خوبی؟
همیشه سعی نکن خاطرات تلخ رو به یاد بیاری سعی کن یه جورایی اون خاطرات رو فراموش کنی حتی اگه مهم باشه
وبلاگ قشنگی داری
منم تو وبلاگم از خاطراتم می نویسم اگه خواستی سر بزن
موفق باشید

سلام.مرسی
خوش اومدید
این خاطرات تلخن که مدام مقابل ادم خودنمایی میکنن
اماچشم

سانیا سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:24

امیدوارم این مشکل زود حل شه...سرنوشت چه بازی هایی داره..دعا می کنم براش

سلام سانیاجون
اره واقعاادم ازبازی روزگارتعجب میکنه
ممنونم

سعید چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:39 http://golaleh-saeed@blogsky.com

azizam mishe begi che etefaghe talkhi barat oftadeh?>

اتفاق درمورده پیشی خان بوده

مموشی خانوم ... یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 http://jirjirakeman.blogfa.com

سلام ستاره خانومی
داشتم کامنتای خصوصیمو نگاه میکردم یهو چشمم افتاد به یه کامنت از تو
شرمنده که انقد دیر دیدمش
خانومی چندتا پستت رو خوندم ایشالا که اتفاقی که برای دوستت افتاده پایان مشابهی مثل پارسال نداشته باشه اما واقعا عجیبه این تکرار ...
راستی آقا پیشی برگشته ؟
خانومی نظراتت تاییدیه که برات رمز بذارم ؟!

سلام
خوش اومدید.ممنون
اره تشریفشونو اوردن
بابته رمزم ممنونم.

فرداد چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:04 http://wwww,zorostriyan.blgfa.com

اوه اوه اوه من اومدم کجایی تا مانیایم شما نمی یای. من که متوجه نشدم.

سلام
بخداشرمندم,این چندوقته من برا خودمم وقت نداشتم
ببخشید
همین الان میام
کی متوجه شدید حرفای منو شما؟نه بگیدکی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد