اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ریز ریز

وسط چت و گفتنش از اون

شروع میکنم به ریز ریز اشک ریختن

ریز ریز اشک میریزم واسه دل سادم

اشک میریزم بخاطر احساسات پاکم که حروم میشه

حس میکنم این روزا بیشتر از همیشه احتیاج به نازو نوازش دارم

وقتی فکر میکنم میبینم تو دورانای سخت زندگیم

تو مواقعی که واقعا به همراه احتیاج دارم

به تکیه گاهی که باعث ارامشم بشه

همیشه هیچکی نبوده

نمیگم کسی نبوده،بوده زیادم بوده

اما اون وقتیکه باید میبودن،نبودن

24،25 روز بیشتر تا کنکور نمونده

من هنوز شروع نکردم به دروه

از فردا باز بکوب میخونم

بچه ها میدونم اینجاهم چندان دوست زیادی ندارم

اما همونایی که اینجارو میخونید

همون بامعرفتای همراه همیشگی این خونه ی درب و داغون

همون دوستای گل نه همیشگی بلکه گاهگاهی

میشه 1لحظه چشماتونو ببندیدو سفارش منو بخدا بکنید؟؟؟

میشه یکم از انرژی مثبتای خودتونو خداتونو واسه منم بفرستید؟؟؟

میشه .......................؟؟؟؟

میدونم خیلی پرروام

اما در عین پررویی محتاجم

محتاج دعای شما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد