اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

خستم حتی از ....

دلم گرفته خفن

حال اینروزام عجیبه

دارم تغییر میکنم

دارم میشم یکی دیگه

دارم سنگدل میشم

اینجا 1پست بارها و بارها تکرار شده

اونم اینکه

از همه ی مردا متنفرم

اما حال اینروزای من اوج و نهایته این جملس

نهایته نهایتش

اینقدر که اینروزا تنها چیزی که شاید شادم کنه

اینه که بتونم مردا رو ازار بدم

بتونم خردشون کنم

بتونم نسل مردو از رو زمین بردارم

این وسط استثنا هم قائل نیستم

این حسم مال تمام مرداس

تمام مردایکه هیچ وقت تو عمرشون حتی نفهمیدن احساس یعنی چی

تمام مردایکه هیچ وقت تو زندگیشون نخواستم جز خودشون به کسی فکر کنن

تمام مردایکه هیچ وقت تو فکرشون راضی کردنو دلشادی دیگران نبوده

تمام مردایکه هیچ وقت تو دهنشون ...................................

بدم میاد

از همشون

از کوچیک و بزرگشون

از پیر و جونشون

وبیشتر از اون از این بدم میاد که بهشون احتیاج دارم

وهمه ی اینا رو مدیون 1دوستم

مدیون مترجم عزیزیکه ..........

حس و حالم خرابه

فقط خدا میتونه خوبم کنه

اما خدا هم مثل همیشه نامحسوس کار میکنه

خستم

حتی از ...........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد