اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

نمیدونم

دلم میخواد بنویسم 

اما حس میکنم نمیشه 

این روزا خوب نیستم 

کسی ام نیست خوبم کنه 

۴شنبه قراره با ماما اینا برم ,هنوزم کارامو نکردم ,البته این رفتن خیلی استرس نداره 

چون 5شنبه باز با مامان اینا برمیگردم 

اما من حالم عجیبه 

خلاصه که اپیدن فعلا برامون کار سختیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
ی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:48

۱- امیدوارم خوب بشی
۲- امیدوارم خوش بگذره بهت
۳- همین دیگه!!

۱-امیدوارم
۲-ممنون ازلطفتون
۳-همین دیگه!!

امین سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:30

امیدوارم بری و دیگه بر نگردی تو را بمیری
(اینو گفتم حال و حوات عوض شه)
بوس

متشکر
حال و هوام خیلی عوض شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد