اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

رفتن دوستا

رفتم به خونه گنجیشگ و گربه سر بزنم 

دیدم دارن خداحافظی میکنن 

دلم گرفته,صورتم خیس خیسه 

اخه باخوندنشون ............. 

گربه وگنجیشک دارن میرن 

پیچ ومهره بیخبر رفتن 

لدا وسوان دیگه نمی نویسن  

خب ذلم از الان برا همشون تنگ شده  

خب شایداونام حق دارن 

اما ماهم بهشون وابسته شده بودیم 

الان ۱چیزحالموبدتر میکنه 

حسرت اینکه جرابعضی پستای گربه وگنجیشک وازدست داده بودم 

کاش الان یکی بود من بهش پناه ببرم و تو بغلش گریه کنم 

وای خدایا............................

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 00:45

سلام
خوبی؟
یعنی هیشکی تو خونه نیست بپری بغلش گریه کنی؟
نه جدا؟

سلام مرسی
گاهی ادمای تو خونه ادموراضی نمیکنن.

No One پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:32 http://120488.persianblog.ir

آره منم خیلی ناراحت شدم ! پیچ و مهره اونجوری گربه اینا اینجوری ! حال منم گرفته شد !!

پسوردمو چه جوری بدم؟ خصوصی داره اینجـا؟



مرسی
اینجاخصوصی نداره متاسفانه.
خوشحالم که بهم افتخار دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد