اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ترم جدید

قراربودچهارشنبه بیام دیاره دانشجویی 

اما بلطف همکلاسیها که گفتن ما کلاس نمیایم ما هم نیمدیم 

ماندیم برای مراسم جشن نامزدیه دخترعمه جانمان 

تعریفات بماند برای بعد 

بالاخره یکشنبه با مامانی وبابایو خان داداشی اومدیم 

اسباب کشی کردم ,خوابگاه جدیدم خوبه 

بچه هاشم خوبن 

کم کم باهاشون صمیمی میشیم 

فعلاسیسیتمای خوابگاه وصل نیست,الانم 2ساعتیه توی کافی نتم 

اما همش مشغول خوندنه وبلاگهای دوستان بودم 

الانم دیگه خیلی وقت نیست 

8بایدخوابگاه باشم 

فرداهم 8صبح تا8شب کلاس دارم. 

سعی میکنم زودبیام آپ کنم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سانیا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 http://www.banuye.blogsky.com

سلام عزیزم
ترم جدید مبارک
نامزدی مبارک
خوش گذشته که ؟
مراقب خودت باش نازم...

سلام نازنین
مرسی
میگذره اما بیشترخوب
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد