اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

زودباش

دوشنبه۱۳مهرسال۱۳۸۸ 

 

ای دیمو باز میکنم  

۱نگاه میندازم به اد لیستم 

 فقط ۱نفر چراغش روشنه.  

تودلم غوغا میشه 

 باورم نمیشه که دستام دارن میلرزن  

اره دستام داره میلرزه  

من مدتیست که توفکرشم 

 دوست دارم بدونم چکار میکنه  

من..........  

منکه 1روز پراز تنفربودم 

 چی شده باز اینجوری شدم  

میدونم هیچ کاری نمیکنی  

میدونم رنجوندمت  

میدونم شاید با خودت فکرکنی ناراحت میشم 

 اما اینجوری نیست 

 من اینجا منتظرم  

میفهمی منتظر  

زود باش 

 زود باش 

 باشه  

منتظرنمیمونم 

 باشهههههههه  

اما بدون که من الان دلم میخوادسرشار از توبشم 

 بدون که دلتنگتم  

دلتنگ. 


***: پی ام میده,حرف میزنیم, اما دوس ندارم,نمیتونم بگم,نمیتونم بهش بگم تودلم چه خبره, نمیشه. 

میدونم دارم اشتباه میکنم 

میدونم میدونم  

اما.....................

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اٍلی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 00:45 http://www.elhamonline.blogfa.com

خویه که حسامون شبیه همه .

سلام
مرسی,اره خوبهکه شبیه همیم.
امیدوارم بتونیم همدیگرم راهنمایی کنیم.

بـانو جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:06 http://ban00.blogsky.com

جالبه
یه خورده ش شبیه منه ... ولی من خیی داغون نیسم

سلام.خ.ش اومدید.
منم داغون نیستم اما فکرم مشغوله.

بـانو جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:35 http://ban00.blogsky.com

اگه کمکی خواستی بگو

:)

کمک فکری منظورمه

مرسی
چشم حتماچون من این روزا بمشورت نیازدارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد