اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اومدم

مینویسم اما همش میپره 

دیگه دوس ندارم بگم اما.............. 

این روزا بد نیست,دارن پشته سره هم میگذرن 

و من تو این روزها دارم تجربه های جدیدی کسب میکنم 

هرروز فکره جدیدی منو بخودش مشغول میکنه 

اما ................... 

این روزها با1دوستی اشنا شدم 

1دوستی که تابحال شبیهشو ندیده بودم 

چندروز پیش بچه ها بهم میگن جوجو چه خبره؟ 

بهشون میگم خبرا تا نوزدهم تموم میشه 

پریشب مهتابی بهم میگه :جوجو امشب نوزدهمه 

بهش میگم هنوز نوزدهم نشده 

اما دیروز نوزدهم بود. 

دیشب گفتم کاش امشب ماه تو اسمون بود 

میگه ماهو نمیبینیش؟ 

میگم نه 

میگه خیلی طول میکشه تا باز ببینیش 

ساعت 12 بود  

اززیره سقفه اسمون که اومدم تو سوئیت 

مهتابی نگام میکنه میگه جوجو چی شده؟ 

با چشای سرخم تو چشاش زل میزنمو میگم : 

امروز نوزدهم بود. 

1لحظه تمامه بدنش شل میشه 

اما زود خودشو جمع میکنه و میگه: جوجو سعی کن سخت نگیری 

اره دیشب  نوزدهم بود 

و حرفه من بواقعیت پیوست 

دیشب میگه دلم نمیخواد صبح بشه 

دیشب تو دلم میگم نمیخوام صبح بشه 

اما صبح میشه 

1صبحه پاییزیه بدونه صبح بخیر 

و من .................................... 

و او .......................................... 

و ما ............................................  

بیخیال

راستی استادیمون برا ارائه پایان نامش دیروز اومد 

دوستیکه 2سال باش زندگی کردیم 

دوستیکه وجودش برامون غنیمته 

غنیمته برا مایی که قراره 2 سال بدون اونا اینجا زندگی کنیم 

قراره 10 روز  بمونه 

و ...................... 

وقتی اینجا مینویسم اروم میشم 

وقتی اینجا مینویسم یکم بیخیاله این میشم که دیروز نوزدهم بود  

کاریش نمیشه کرد جزاینکه گفت : 

 چون میگذرد غمی نیست 

اگه خدا بخواد که درست میشه 

اره اگه خودش بخواد همه چی حله  

فقط باید بگیم: 

                          خدایا 

                                    بهترینهارو برامون بخواه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سانیا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:45

نمی دونم چی بگم....بهتره همون جمله آخرت رو دوباره بگم....خدا بهترین ها رو برات بخواد ستاره جون...

مرسی
واقعا مرسی,این بهترین بود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:54

salam
emruz 21 abane

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmm

سلام
منظورتون چیه؟؟؟؟؟؟؟

زی زی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:27 http://escarletohara2001.persianblog.ir/

__درود____________________$$$$$$$_______________$$____
__________عجیجم_________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_______من آپم_____________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
____بدو بیا منتظلم_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$_____________


وب جالبی دارید خیلی لذت بردم موفق باشید به زی زی هم سر بزنید

سلام.خوش اومدید
چشم حتما میام.

فرداد شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 http://www.zorostriya.blogfa.com

سلام ممنون که خبرم کردی.!!!!!!!!!!!
آره نووزدهمهههههههههههههههههههههههههههههه.

سلام
چه خبری؟؟؟؟؟؟

فرداد جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:26 http://WWW.ZOROSTRIYAN.BLOGFA.COM

سلاااااااام . کجایی آپمههههههههههههه.ا تو تجربه جدیدت گیر کردییییییییییییییییییها

سلام
یکم سرم شلوغ بود
باز بدجنس شدیدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد