اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

علی اقا

دلم کاپوچینوی مخصوص علی آقارومیخواد 

همونکه نمیدونم چی توش میریخت 

که اینقد مستت میکرد 

ومیبردت تودنیای خودت 

حتی دیگه علی اقام نیست 

 که وقتی میبینتمون 

زودزود برامون کاپوچینوی تلخ اماده کنه 

وماهم حی بگیم : علی اقانمیخوام 

اومده بودم فقط بخودتون سربزنم 

وعلی اقام بگه من قلمبرو نشناسم 

بایدبرم بمیرم 

علی اقا پاشیدبیایددیگه 

هرچی اونجا موندید بسه 

اینجایه مشت پریشون منتظرتونن 

که براشون ۱وقتایی بشید بابا 

۱وقتایی داداش نداشته 

و۱وقتایی دوست 

........... 

دلمان کاپوچینوی علی اقا میخواد 

نه کاپوچینوی .......................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد