اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

چیزی نیست که....

۵شنبه بهش میگم احتیج به یاداوری قراربعدی هست مهندس ... ؟ 

میگه نه دیگه٬یادداشت کردم٬یادم میمونه 

امروز کلی برنامه هاموریختم بهم 

۱ساعت توراه بودم 

رفتم دفتر 

میبینم لامپاخاموشه 

درم بستس 

واقعاداشتم منفجرمیشدم از عصبانیت 

بهش زنگ زدم 

اولش که جواب نمیده 

بعدم وقتی برداشته 

بهش میگم  

قرارمون که یادتون نرفته 

میگه وای ی ی ی ی  

مگه امروزفرار داشتیم؟ 

من تهرانم 

فکرکردم فرداکلاس داریم 

معذرت میخوام 

ببخشید 

عذر میخوام 

کم مونده بود بگه غلط کردم 

بهش میگم ۵شنبه بهتون گفتم یاداوری کنم 

گفتید نه 

بازم عذرخواهی میکنه 

و من فقط سکوت میکنم 

سکوت و سکوت و سکوت 

میخوام حسابی شرمنده شه 

اخرم وسط حرفش میگم کاری ندارید؟ 

و خداحافظی میکنم 

ادم اینقد بیشعورمیشه یعنی؟؟؟؟ 

بازبغض خونه کرده بود تو گلوم 

وقتی قراره دنیااذیتت کنه این میشه دیگه 

به هرکس سرراهته وظیفه میده که 

تا میتونید زجرش بدید 

تامیتونید........... 

بدبختی اینجابودکه نمیتونستم خونه هم برگردم 

با مامان اینا قهرم هنوز 

وبرگشتنم به اون زودی سوژه خنده میشد 

رفتم ۱جاییکه راحت بتونم خلاص شم ازاین بغض لعنتی 

تا جاداشت گریه کردم 

سبک شدم 

۲ساعتی که گذشت 

رهسپارمسیربازگشت شدیم 

بدبختی خواهریم امشب مهمونی داشت 

بایدمیرفتیم اونجا 

رفتن اونجا 

یعنی تحمل ۱عالمه ادم 

۱عالمه چشم 

۱عالمه حرف 

۱عالمه نظرخواهی 

۱عالمه کار 

۱عالمه فرودادن بزور بغض 

۱عالمه احساس خفگی 

۱عالمه.............. 

همه میگفتن وای چقدچشات سرخ شده!!!! 

نکنه چشات عفونت کرده 

اون یکی میگفت بخاطر سرماخوردگیه 

مامانجونی یواشکی میگفت مامانی گریه کردی؟ 

و منم مجبوربودم بهمه لبخند بزنمو بگم 

چیزی نیس٬ازخستگی 

اره چیزی نیس 

چیزی نیست که مامان بابات ........ 

چیزی نیست که ادم اززندگیشوخونش فراری بشه 

چیزی نیست که بهت بگن خیلی بچه ای و 

چیزی نیست که نفهمن تودلت چه خبره 

چیزی نیست که روزی هزار بار ارزوی مرگ کنی 

چیزی نیست که جلوی اون یکی اونجوری گریه کنی 

چیزی نیست که اون یکی مجبورشه ارومت کنه 

چیزی نیست که باز شب بشه و اون یکی جابزنه 

چیزی نیست که من بمیرم 

پس چرانمیمیرم؟ 

واقعا چرا؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد