اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

بغل

امدم تو تختم 

اماده خوابم 

۱نگاه میندازم به گوشیم 

یادم میفته امشب هیچکی  

بهم شب بخیر نگفته 

دلم میگیره 

بدتراز اون ۱دفعه با تمام وجود 

دلم بغل میخواد 

چم شده من 

عادت دارم به هوسای وقت و بی وقت 

اما خواستن ۱بغل خالی 

اونم الان 

اونم تو اتاق خودم  

اونم .................. 

فکرکن که اگه الان  

هرم بدنش گرمت میکرد 

فکرکن که اگه الان 

اینقد سفت تو بغلش بودی 

که جرات جم خوردنم نداشتی 

نکنه که ۱وقت بیدارش کنی 

فکرکن که اگه الان 

بیداربودیو خودتو زده بودی بخواب 

تااون با خیال راحت بخوابه و 

تو تاخود صبح ازبودنش لذت ببری 

فکر کن که اگه الان 

نمیذاشت بخوابی و 

اینقدسروصداو شیطنت میکردیم 

که بقیه اغتراض کنن 

فکرکن که اگه الان 

.......................... 

یکی نیست بگه دختره احمق 

حالا که هیچ کسی نیست 

حتی کسی نیس ۱شب بخیر بهت بگه 

نصفه شبی داری این چرت وپرتارو 

برا چی مینویسی 

راس میگه ها 

یکیه که نیستو میگم 

میریم بخوابیم 

تنها 

تنهای تنها 

اما راحت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد