اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

مرگ ناب

عجب دردیه 

هرمردی بهت میرسه  

ازهرفرصتی استفاده میکنه 

تااندامتوبراندازکنه 

تادرجه هاتیتو بسنجه 

تاباخودش لحظه ای بره تو رویا 

که اگرروتختخواب ۲نفره 

کنارم خوابیده بود ......... 

و توچقدرخودتو حقیرمیبینی 

که ............. 

این روزهادارم به عینه 

وبه کررات اینو لمس میکنم 

وهربارحالم بدترازقبل میشه  

ازخودم بدم میاد 

ازادمای اطرافم بدم میاد 

ازاینکه دیگه هیچکی براخودادم 

 نمیخواتش بدم میاد 

ازاینکه هرکس ازراه میرسه .... 

ازاینکه تنهایی 

ومجبوری بتنهاییت ادامه بدی 

تازیرباراین خفتا نری  

بدم میاد 

۱باردیگه به همه اون مرداییکه میگم ازشون متنفرم غبطه خوردم 

ازاینکه اینقدراحت به لجنت میکشن 

ازاینکه مستقیم وغیرمستقیم بهت میگن  

۱ابزاری برا شهوت سرکششون بدم میاد 

من بدم میاد 

من اززندگی تو این دنیای کثیف بدم میاد 

من دلم ۱جرعه مرگ ناب میخواد 

 

۱جرعه  مرگ ناب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد