اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اولین بار

۸ بهمن بالاخره اولین نفر پاشو بخونمون گذاشت 

فکر میکردم سخت تر از اینحرفاس اما نبود 

شاید چون جفتمون همکاربودیم و جفتمون راحت 

همه چیش معقول بود 

همه چیش اکی بود  

از ظاهر بگیر 

تحصیلات 

سن 

کار 

ازنظر دیگران اره 

اما نظر من با بقیه فرق داره  

من دوست ندارم مردم هم رشتم باشه 

من دوست ندارم مردم بیخیال طراحی باشه 

من دوست ندارم مردم استاد دانشگاه باشه 

من دوست ندارم مردم این هیکلی باشه 

من دوست ندارم مردم این شکلی باشه 

من دوست ندارم مردم متولد اون ماه باشه 

من دوست ندارم مردم تو جمع جدی نباشه 

من دوست ندارم ............................. 

نمیخوامش 

وهمه مقابل حرفم وا میرن 

منتظر دلیلامن 

و دلیلام بنظرشون مسخرس 

اما در هر حال مهم جواب منه 

که جواب منم نه ه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد