اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

۱۶۹

میدونی دارم حست میکنم 

درام حس میکنم خودت داری نگهم میداری 

میدونم با اینکه نگهم داشتی اما هنوزم سرکشی میکنم 

اما ۱جاهای واقعا هوامو داری 

میدونم این جواب تمام التماسامه 

میدونم این جواب شل شدن پاهامو نشتنم گوشه حرمو با صدای بلند گریه کردنمه 

میدونم این جواب اشکاییکه که با پوشوندن صورتم قایمشون میکردم 

میدونم این جواب پیاده همگام شدن با دسته قافله و گریه کردن بحال اصحاب 

میدونم این جواب ضجه هایکه بحال خودم زدن 

میدونم این جواب هرچی که باشه 

باید سرمه بشه و گذاشته بشه رو چشم 

ممنونم 

ممنونم که همراهمی 

ممنونم که داری حمایتم میکنی 

ممنونم که داری یادم میندازی کیم 

ممنونم که گذاشتی شونتو حس کنم 

ممنونم که صدای ناله هامو شنیدی 

ممنونم که .......................... 

 میدونم 

میدونم که هیچ وقت تنهام نمیزاری 

میدونم که هیچ وقت بدمو نمیخوای 

میدونم که بهترنهارو برام رقم میزنی 

میدونم که چه اینده ای پیش رومه 

میدونم که چقد دوسم داری 

بدون که چقد دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد