اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

بهش میگم دلم میخواد ...... 

بهش میگم دلم میخواد ............ 

بهش میگم نمیشه 

هیچکدوم از اینا نمیشه 

میگه میشه نترس 

۱دفعه اشکام میان پایین 

همینطور اشک اشک اشک 

میفهمه اما دریغ از ۱قربون صدقه و محبت 

میگه چی شد۱ دفعه 

میگم هیچی دلم گرفته 

اما اشکام تموم نمیشه 

بهش میگم یادته اونبار داشتم تو بغلت گریه میکردم 

گذاشتی رفتیم  

میگه اره 

میگم یادته نبردیم دریا اونشب 

میگه اره 

میگم یادته هیچوقت تولدمو بموقع بهم تبریک نگفتی 

میگه اره 

میگم یادته هیچوقت راضی نشدی فقط به ............ 

میگه من ادم نیستم نه؟ 

میگم نه 

اما نامردی بیمعرفتی نا مهربونی 

میگه چت شده تو 

گریه نکن دیگه 

میرم دست وصورتمو میشورم 

بهش میگم صورتمو شستم 

تموم میشه 

بعد باز میگم تموم نمیشه 

همینجور داره میاد 

و اونم هیچی نمیگه 

بهش میگم دست خودم نیست 

باشه میرم پیش مامانم گریه میکنم 

فعلا خدافظ 

میگه نه نرو 

بهش میگم توکه بدت میاد چرا بمونم 

میگه نه بیا بغل خودم گریه کن 

دلم از اینهمه بی محبتی گرفته خدایا 

کجایی مهربون 

دیگه تحمل ندارم خدایا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد