اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ترس و ....

با کلی ترس رفتم 

اما چیزیکه دیدمو حس کردم اینقدام ترسناک نبود 

وقتی اونجا بودم بنظرم خیلیم بد نبود 

اومدم بیرون ٬شروع کردم قدم زدن 

گوشیمو در اوردمو بهش اس دادم 

بهم زنگ میزنه اما من حرفم نمیاد 

هرکاری میکنه نمیحرفم 

اما دلم خیلی براش تنگ میشه 

بچه ها میان بریم بیرون 

اما تو کل مسیر اعصابم خورده 

میایم خونه 

بیخیال گوشیمم 

اما میدونم حالم خوب نیست 

اهنگ لپ تا بهونه میشه برا ۱دل سیر گریه 

۲ساعت بعد میرم سراغ گوشیم 

زنگ زده اما من نفهمیدم 

این بغض لعنتیم راه گلومو بسته 

میام سراغ گوگل 

میرم سراغ سرچ 

موندم من چطور تا حالا نمیدونستم 

بازم دلم میگیره 

میخوامش اما نیست 

بهش میگم کاش حداقل امشب بودی 

اما نیست 

بازم نیست 

و منم و ۱دنیا تنهایی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد