اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

189

مامان از صدای سرفه هام از پایین اومده بالا  

برام 4تخمه اورده 

همش دارم اذیتشون میکنم 

ادمم نمیشم 

از دست خودم خسته شدم 

یا براشون خرج دارم یا زحمت 

از قبل از اینکه برمم یزد مامان گیر داده 

باید بریم وسیله انتخاب کنی 

میگه میترسم مثل زمان خرید خودم دیگه وسیله گیر نیاد  

حالا هرچی من میگم مامان نه بداره نه بباره 

فایده نداره گوش نمیده 

میگه اخرش که چی ،خبر که نمیکنه

فکر کن هرشب میریم بیرون 

و هرشب بابام حداقل 500 سبک میشه  

منی که همیشه از این خرید متنفر بودم 

حالا بخاطر مامان باهاش میرم خرید 

بدبختی اینجاس که به هرچیزی هم راضی نمیشم 

سرویس چینی پسندیدم 3میلیون و نیم 

اما نذاشتم بخرن  

دیشبم خواهری بهم دعوا کرده 

میگه بیخود هی میگی سیاه میخوام 

حق نداری دیگه سرخ کن سیاه بخری 

 اما باز امشب بابایی 550 سبک شد 

اما بحرف خواهری گوش دادم سفید نقره ای شد  

البته اونم چون دیشب غذاسازم سفید نقره ای خریدیم  

خو تفال غذاساز سیاه نداشت

دیگه گفتم اشکال نداره 

فعلا که معلوم نیست اینا کی قراره استفاده بشه  

مامان اینا خل شدن بمن چه 

از این حرفا که بگذریم و پیش خودمان بماند 

بدمان نمیاید همه اینها برود درون خانه ای مجردی برای خودمان تنها

چند شبه به بابا مامان گیر دادم که  

چه حالی میده 1خونه برام بگیرید با این وسیله ها 

برم توش تنها زندگی کنم  

خب دوس دارم دیگه  

جفتشون فقط مسخرم میکننو ..... 

خب حال میده دیگه 

فکر کن 1خونه نو با وسایل نو 

فقط مال خود خودت بدون هیچ شریکی 

این 4سال زنذگی مجردی بدجور به مزاجمان خوش امده است 

نمیدونم اما شایدم اگر کیس بود که ......................

امشب به این فکر میکردم که شاید اگر یکی بود 

که وقت خرید بهش میگفتم دارم اینو میخرم 

که اونم میرفت مدلشو تو اینترنت میدید 

که باهم میگفتیم فلان وسیله خونمونم جور شد 

شاید اینقد این خریدا بنظرم عبث نبود 

اما کلا بنظر من هرکس قراره زندگی کنه 

خودشم چشمش کور دندش نرم خودش وسیله بخره برا خونش 

اما تو گوش مامانم نمیره این حرف 

امان از دست این مامانا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد