اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

دکیه بیمرام

تعریف کردم دکی بهم اس داد؟؟؟ 

نچ تعریف نکردم 

عید امسال خیلی ها یادم کردن 

درست زمانی که گوشی من عاری از تمام 

شماره هایی شده بود که صاحباش 

برام دیگه مهم نبودن 

ادماییکه بودو نبودشون بحالم فرقی نداشت 

اینقد که حتی نگه داشتنه شمارشونم بین شماره هام 

کاره بیهوده ای بود 

اره عید امسال خیلی ها یادم کردن 

خیلیا که نمیشناختمشون دیگه 

مثل دکی  

اره دکی یادم کرد 

اونم بعد از .......... 

اره دکی دعوتم کرد بریم بیرون 

اونم بعد از ............. 

اره دکی نه1بار که چند بارم تقاضاشو تکرار کرد 

اونم بعد از .................. 

دفعه اخر بهم میگی دوس داری بریم یا نه؟ 

بهش میگم مگه برات فرقیم داره؟؟ 

میگه من مهم نیستم تو دوس داری یا نه؟؟؟ 

بهش میگم دوس داشتن یا نداشتنه من برات مهمه مگه؟؟؟ 

انگار به جواب سوالش رسیده 

میگه اوکی 

به خیال خودش میخواد2هفته صبر کنه بعد باز ..... 

حس میکردم عوض شده 

شده بود شبیه همون دوستش که بهش گفته بود 

تا حالا با اینهمه دوس دختر همچین کادویی نگرفتم 

همون که ازش چند باری حرف زده بود 

همون که نسبت بهش حس چندشی داشتم 

بهش گفتم عوض شده 

بهش گفتم شده شبیهه هم دوره ایاش 

بهم گفت کدوماشون 

بهش نگفتم کدوماشون 

دوس ندارم کسی و ناراحت کنم 

حس کردم شاید اگر بهش بگم ناراحت بشه 

نمیدونم 

نمیدونم م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد