اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

212

چیزی نمونده به ۲۰ و من سرشار از استرسم 

همه کارام مونده 

از رساله تا طرح 

کلی باید خودم بنویسم 

کلی باید تایپ کنم 

کلی بایدترجمه کنم 

کلی باید cad کار کنم 

کلی باید 3بعدی انجام بدم 

شیت بندیو امادگی واسه دفاع بماند 

حالا این وسط هیچ کدوم از اونایکه میخواستم  

حداقل تایپمو بندازم گردنشون هم بیکار نیستن 

اینم شانس ما داریم؟؟؟ 

اخرشم از نمره ای که قراره بهم بدن مطمئن نیستم 

وای اینروزا خیلی استرس دارم 

من دوستام همه 

یعنی همه چی خب پیش میره ؟؟؟؟

یعنی من مثل همیشه تو شب پروژه میتونم ببندمش ؟؟؟؟

یعنی میتونم درست دفاع کنم ؟؟؟؟

وای خدای من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد