اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

تهرانی

از اول هفته ۳نفر پیشنهاد دادن  

۳نفر ......... 

و من همشونو دک کردم 

اخریش امروز بود 

همون مترجمی که دکی کارامو داد بهش 

ندیده و نشناخته 

فقط و فقط از لحنه جواب دادنام  

کنجکاو شده ببینه دختریکه باهاش طرفه کیه 

اصلا دوست نداشتم ببینتم 

مخصوصا که دکی بهش گفته بوده من کیم 

مخصوصا که گیر داد که اسم و فامیلمو بدونه ومنم فامیلیمو بهش گفتم 

اما شانس داشت یاریش میکرد 

هرجا میرفتم که پولشو بریزم بحساب نمیشد 

دیشب ۷تابانک رفتم 

بهش گفتم اگر نشه میام حضوری میدم خدمتتون 

خلاصه گفت اگر نشد فردا میام میگیرم ازتون 

و امروز هم پیام داد من این ساعت تا این ساعت کتابخونم 

یعنی میتونم بیام  

اما باز عصر شالو کلاه کردمو رفتم بیرون که باز امتحان کنم 

اولش نمیشد بعد با بابا چندجای دیگم رفتیم اخر شد 

حالا این وسط مامان میگفت بزار بیاد دم خونه بگیره مگه چه اشکالی داره 

خلاصه بهش پیام دادم که پولو ریختم و  

اونم تشکر کرد 

اما بعدش اس داد 

راستش من دوست داشتم با شما بیشتر اشنا بشم 

برا همین مشتاق بودم که .............................. 

فکر کنم بچه امروز تیپ زده بوده به این خیال که منو ببینه 

اخی طلفکی 

خلاصه منم بهش گفتم اصلا تو موقعیتی نیستم که فکرمو درگیر این مسائل کنم 

اونم دیگه چیزی نگفت 

حالا نگید چه پسر بی جنبه ای 

اخه سر ۱قضیه ای این طرف فکر کرده بود من ارزش کارشو اوردم پایین 

و بدرقم عصبانی شده بود 

اما من خیلی منطقی برخورد کردم 

این براش عجیب شده بود و 

......................... 

منیژ بهم میگه تو دیوانه شدی 

بهم میگه دیگه شوهر میخوای 

وگرنه اینقدر همرو دک نمیکردی 

و من فقط بهش میگم چرت و پرت نگو 

یعنی واقعا همینجوره؟؟؟؟ 

 

 

پ.ن : فکر کنم الان پشیمونم 

چون شدیدا دلم میخواد با یکی اس ام اس بازی کنم 

  

پ.ن 2: میدونم خلم ،یکی نیست بهم بگه تو با اینهمه کار  

اس ام اس بازی میخوای چکار؟ 

اما خداییش اونجوری انرژی ادم بیشتره واسه کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد