اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

کاش هنوز 20 نشده بود

نمرمو دادن 

شدم ۱۹ 

اما خودم اصلا راضی نیستم 

به استاد حاتمیم گفتم 

گفت خیلی رو داری 

مگه چندنفر ۱۹ گرفتن  

که تو داری به نمره به این خوبی اعتراض میکنی 

فرداش دیدتم بهم میگه استاد راهنمات بهم نمره کم داده 

اولا که استاد راهنمام کیلویی نمره نمیده 

حاتمی گفت نباید بهت بگم اما 

بهت داده ۱۹.۲۵ و این کمه 

راستم گفت حاتمی خودش بکارای بچه هاش که 

سطحشون بالا هم نبود داد ۱۹ اونوقت.... 

بعدم اینکه دانشگاه ما غریب نواز نیست 

حسودن استادامون 

با اساتیدیم که دانشگاه ما نیستن و 

از اونا بالاترن حسادت میکنن 

باهاشون لجن 

نمره هم به دانشجوهاشون کم میدن 

مطمئنم اگر استاد راهنمام حاتمی بود 

الان نمرم شده بود ۱۹.۷۵ 

اولش خیلی حرص خوردمو حسرت 

که کاش اینجوری کاش اونجوری 

اما الان حالم بهتره 

باید سعی کنم بتونم رو کارام حرف بزنم 

کاری که این ۴سال یاد نگرفتم 

اینبارم ضعفم همون بود 

بیخیال 

دیگه گذشت 

حسرتم فایده نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد