اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

مشورت

مامان میگه 

استخدام رسمی شرکت نفته 

دانشگاه تهران داره درس میخونه 

باباش دندونپزشک 

مامانش خانم فهمیده ایه 

همین نزدیکمون میشینن 

۲تابچه بیشتر نیستن 

دخترشون همسن تو

خانواده با فرهنگین  

ازلحاظ اعتقادیم شبیه خودمونن 

مامانش خیلی اصرار کرد  

من گفتم قبول نمیکنی 

من شاخام در اومده بود 

گفتم چرا مامان؟ 

گفت اخه ۶۷ بود 

و من وارفتم انگار 

به مامان میگم این بچه جقله  

استخدام  شرکت نفته؟؟؟ 

مامان میگه اره 

مامان میگه تقریبا ۱سال و نیم با تو فرق داره 

احتمالا اون بهار ۶۷ 

مامان که اکی نداده 

منم که همیشه میگم مرد باید حداقل ۵سال از ادم بزرگتر باشه 

پس قضیه منتفیه دیگه 

بچه ها بنظرتون نظرم اشتباهه؟؟؟ 

من میگم اگه فاصله سنی کم باشه زندگی میشه بچه بازی 

اما وقتی مرد ازت ۵سالی بزرگتر باشه 

دیگه میتونه تنهایی تصمیم بگیره 

توام با خیال راحت میتونی بهش تکیه کنی 

اما خواهری میگه تا با کسی نحرفی 

نمیتونی بفهمی پختس یا نه 

میگه گاهی ادمای با سن کم 

بزرگترونه تر از ادمای با سن زیاد رفتار میکنن 

اما من نمیدونم  

نظر شماها چیه؟؟؟ 

 

 

پ.ن : قضیه منتفی شد 

اما از کمک فکری همتون متشکرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد