اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

خانم ام البنین

از صبح تا حالا دارم راه میرم 

پاهام داره میشکنه دیگه 

خداروشکر همه چی خوب بود 

منم خوب بودم  

اما نمیدونم چرا الان دلم گرفته 

بگم نمیدونم دروغه 

خب دوس داشتم الان یکی بهم خسته نباشید حسابی بگه 

میدونم نباید اینو بگم  

میدونم حضرت ابولفضل بی جوابم نمیزاره 

اما بخدا دلم گرفته 

مطمئنم همه دوس دارن یکی باشه 

که حواسش به ادم باشه 

یکی که دلش شور ادمو بزنه 

منم الان دلم اینارو میخواد 

اما چکار کنم که نمیشه 

کسیم ندارم 

انگار این اشکام مرهم برا دلم نمیشه 

دوباره رگ دپرسیم زده بالا 

  

 

پ.ن :امروز روز وفات ام البنین مادر حضرت ابوالفضل بود 

ما هم خونمون مراسم داشتیم 

منم بخاطر همون از صبح مشغول بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد