اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

روز زن

مامانی من روزت مبارک 

مامانا روزتون مبارک  

خانما روزتون مبارک 

نمیدونم امروز باید به منم تبریک بگن یا نه 

من شاملش میشم یا نه 

اینو از کی باید پرسید 

از .................... 

سرم درد میکنه 

قلبم درد میکنه 

دل زخمیم درد میکنه 

دلم امید میخواد 

دیگه حتی شنیدن حرفاییکه بیشتر وقتا لبخند به لب دخترا میاره هم لبخند به لب من نمیاره 

مدتیه هرجا پا میزارم پچ پچ میشنوم 

پچ پچاییکه پچ پچن تا نشنوم اما میشنوم 

پچ پچاییکه بقول مامان باید یادم بیاره که چقد ناشکرم 

اما نه تنها یادم میاد که باید خداروشکر کنم بخاطر خلق گل وجودیم به این شکل 

نه حتی لبخند رو لبم میشینه 

چون میدونم تمام این تعریفا تمام این ستایشا تمام این پچ پچا ............... 

راستی برا اینکه من بفهمم تبریک امروز شامل حال من میشه یا نه  

چه راهیو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد