اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

شغل ...

۱وقتایی فکر میکنم دوس دارم شغل شوهر ایندم چی باشه 

بعد شروع میکنم فکر کردن 

یادمه قبلنا میگفتم فقط باید ریاضی باشه و مهندسی باشه 

اما بعدش یکم منطقی تر به موضوع نگاه کردم 

حالا ها که فکر میکنم میبینم 

که ۱سری شغلارو دوس ندارم شوهرم داشته باشه 

مثلا شغل ازاد دوس ندارم 

از هر نوعش با هر درامدی 

این چندوقته هم خیلیا روبخاطر همین رد کردم  

که هیچکی باورش نمیشه 

از اهن فروش و  طلا فروش و کارخونه دار و فروشگاه دار و پارچه فروش و ....... 

از بقیه شغلا هم راستش  

مثلا دوس ندارم شوهرم پزشک باشه  

به هیچ عنوان دوس ندارم معمارم باشه 

مهندس کامپیوترم دوس ندارم 

فکر کنم شغلای یکم خشن دوس دارم 

مثل عمران مکانیک صنایع 

تو این چندوقته هم غیر شغل ازادیا ۱سریا بودن

مثل معمار و مهندس عمران و مهندس کامپیوتر و  وکیل و دانشگاه چی و شرکت نفتی و ...... 

ها ۱مهندس مکانیکم بود شیرازیم بودن 

اما مامانم گفت دختر به راه دور نمیدم 

اما اونارم نمیخواستم 

حس میکنم باید یکی باشه که خاص باشه 

دیشب باز بحث مهمون شد 

باز ۲تا شغل جلو روم بود 

این بود که اینارو نوشتم 

یکیش که مامان همون اول گفته بود نه 

طرف ۲و۳تا شغل داشت 

میگفتن بچه زرنگی 

قالیشویی انگار اصلیش بود 

اما خب بدرد ما نمیخورد 

اما اونیکی و مامان باز اجازه دادن بیاد 

مامان به سادات ارادت خاصی داره 

میگه دلم داماد سید میخواد 

این شازده پسر انگار سید ۲شرفس 

حقوق خونده و مشاور حقوقیست انگار 

و منه بدبخت باید باز آرا بیرا کنم و بشم جنس 

برم بشینم تا ببینیم آیا میپسندمان برای پسرشان یا نه 

حالا اخرش من چه شغلیو دوس داشتم؟؟؟ 

اگه خودم فهمیدم شما هم میفهمید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد