اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

242

با تمام وجود  امروز دلم میخواست 

 

من برهنه  تو  اغوش  .................................................. 

 

 

پ.ن : اصلا میدونی چیه 

من امروز با تمام وجود میخواستم تو اغوش ۱مرد باشم 

من امروز تمام وجودم سرشار بود از حس زنانگی 

من امروز تمام وجودم سرشار بود از .......... 

نه من امروز سرشار از حس نبودم 

من امروز سرشار از هوس نبودم 

من امروز فقط ۱اغوش میخواستم 

۱اغوش بی هیچ فاصله ای 

۱اغوش بی سروصدا 

۱اغوش ونوازش حسابی 

۱اغوش  محکم 

دلم میخواست تو بغل یکی باشم که 

دودستی بچسبتم 

که محکم بغلم کنه 

که ................. 

من امروز چشام خیس بودو دستام خالی 

اره من امروز سرشار از تمنا بودم 

و کسی نبود که من اینارو بش بگم تا یکم خالی بشم 

پیشی که ایران نبود 

لجباز که بقول خودش جدیدا فقط نگرانمه  

علی که برام مثه مرده هاس 

دکی که ...................... 

اره اینا اسم تمام ادمایی بود که من باهاشون راحتم 

اینقد راحت که بتونم بهشون بگم من دلم میخواد ........... 

نکتش اینجاست که با همشون راحتم 

اما حتی ۱کدومشونم مال من نیستن 

که حتی من مال ۱کدومشونم نیستم 

که حتی ۱بارم نشده .................... 

بیخیالشون 

هرکدوم زندگی خودشونو دارن 

منم زندگی خودمو 

من همونیم که چنتاپست قبلی دغدغش خواستگاراش بودن 

همونیم که بهم میگفتین چه خبره و سرخوشم و اینا 

همونیم که گاهی فراموش میکنم تلخیای زندگیمو 

همونیم که گاهی هوسم زمینگیرم میکنه 

همونیم که خودمو فدای همه کردم 

همونیم که دلم شده دیوار حکاکی این و اون 

همونیم که امروز عصرجمعش با گریه سپری شد اما نه بخاطر امامش بلکه بخاطرخودش 

همونیم که بعد کلی گریه مجبور شد با مامانش اینا بره سرخاک پدربزرگی که هیچوقت ندیدتش 

همونیم که بعد اون عصر تلخ ۱شب شیرینو سپری کرد 

همونیم که رو دست همه باد کردم از خونواده گرفته تا همین دوستایکه گفتم 

همونیم که دارم این مزخرفاتو تحویل شما میدم 

همونیم که شماهام  بعضیاتون کمال لطفو دارید بهم 

همونیم که بعضیاتونم هیچ لطفی ندارید بهم 

همونیم که ................................... 

بیخیال 

چون میگذرد غمی نیست

هرجا هستید خوب و خوش باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد