اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

243

خیلی دلم میخواد بدونم تو این مدت 

چندبار باهاش تماس گرفته 

مهم نیست اون چند بار باهاش تماس گرفته 

برا من مهمه که بدونم این چند بار با اون تماس گرفته 

اگر باهاش صحبت کنم ازش میپرسم 

 

 

پ.ن ۱ : دلم میخواد گوشیامو خاموش کنم 

۱روز  ۲ روز ۳روز  ۱هفته 

نمیدونم 

نمیدونم میتونم دووم بیارم یا نه 

نمیدونم کی باید خاموش کنم 

میدونم ها که تو چه برهه ای میخوام باشه

اما زمان دقیقشو نمیدونم 

اینکارو میکنم چون لازمه 

اینکارو میکنم چون از انگ خوردن بهم خسته شدم 

اینکارو میکنم چون .......................................... 

 

پ.ن ۲ : بلاگفا برام باز نمیشه 

نمیدونم چرا 

اما بهیچ کدوم از دوستای بلاگفایی دسترسی ندارم 

 

پ.ن ۳ :اهنگ جدید inna باز هوسیم کرده 

اما فکر کنم برا تحقق همچین هوسی  

باید 1جزیره مزیره شخصی داشته باشیم 

اینجاست که شوهر پولدار بکار میاید  

هرکی اینجارو بخونه میگه این دختره چقد دلش شوهر میخواد 

اما نه بخدا اینجوری نیست 

موضوع اینکه  

بابام که عمرا نمیزاره بنده از این غلطا بکنم 

عرضه بی اف داشتن درست حسابیم که ندارم

اما اگه شوهره باشه 

شاید برا کیف خودشم که باشه  

حاضر شه ببرتم همچین جاییو 

بزاره اینجوری بگردم 

عقده ای شدیم رفت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد