اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

قطار چاووشی

نشسته جلوم،از هیچ فرصتیم برا نگاه کردن دریغ نمی کنه 

و من برام علامت سوال شده که این کیه؟من کجا دیدمش؟چرا اینقد اشناست؟ 

یکم که می گذره حس میکنم مهدی _ 

1 ان اینقدر با همه وجودم حس میکنم مهدی ه  

که دلم میخواد به مهدی اس بدم و بپرسم کجایی؟ 

اما جلوی خودم میگیرم و ساکت می شم 

ساکت و اروم خودم  افکارمو تو صدای چاووشی گم میکنم 

چقدر گوش دادن به آهنگ قطار چاووشیو تو قطار دوس دارم 

کل این بار یزد به این اهنگ گذشت و رویاهای شادمهرو ابی 

 

 

.......................................................

............................................... 

.......................................................

قطار قلب منه چشم تو پنجره هاش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد