اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

گذشته ی تلخ

گاهی 1نوشته میبردتت به گذشته 

به گذشته ی خودت 

به گذشته ای که با دست خودت ساختیش 

به گذشته ای که از وحودش نارحتی 

به گذشته ای که سرشار از حس شکستت میکنه 

به گذشته ای که ارزو داری کاش جور دیگه بود 

به گذشته ای که دوس داری فقط ........ 

اره منم رفتم به گذشته ی خودم 

به زمانی که تنها بودم اما خودم بودم 

به زمانی که تنها بودم اما مزه ی تنها نبودنو نچشیده بودم 

به زمانی که تنها بودم  اما مزه ی دوست داشته شدنو نمیفهمیدم 

به زمانی که تنها بودم اما لمس نشده بودم 

به زمانی که تنها بودم اما لمس نکرده بودم 

به زمانی که تنها بودم اما نمیدونستم خواستن چیه 

به زمانی که تنها بودم اما بکر بودم 

به زمانی که تنها بودم اما به خودم میبالیدم 

به زمانی که تنها بودم و خودمو با دیگران یکی نمیدونستم 

به زمانی که تنها بودم اما پاک بودم 

به زمانی که ........................ 

 

 

پ.ن :من شکست عشقی نخوردم 

        من تو خودم شکستم 

        من ....................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد