اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

مشاوره عمومیه بدردنخور

چندروزیه بدجور دلم گرفته 

از شانس بد یا خوب من هرشبم نمیشه بریم بیرون 

هرچند که میدونم بیرون رفتنم دوای درد من نیست 

درد من تنهاییه تنهـــــــــــــــــــــــــــایی 

۲روزه درس نخوندم هیچی حتی زبان 

کلا ریختم بهم 

فردا جلسه مشاوره اکسینه 

وباید برم جلسه 

امیدوارم حرفای ۱۰۰من ۱غاز بهم تحویل ندن 

۱۰۰ البته که همینجوریه 

چون جلسه عمومیه و فقط مختص معماری نیست 

وای خدای من خودت کمک کن من روبراه شم 

خدایا تا تو هستی چرا باید دیگران باشن تا خوب شم 

خدایا خودت پیشم باش 

خدایا ...............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد