اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

عزیز دردونه

باید اعتراف کنم

که تو این لحظه با تمام وجود دلم میخواست

عزیز دردونه ی یکی بودم

یکی که همه چی بهش تموم باشه

اینقد همه چی بهش تموم باشه و

اینقد منو بخواد

که من حتی فکر نه گفتن بهشم تو فکرم نیاد

مثلا درگیر کنکورم

اما فکر دیگه میاد

بچه ها من 5شنبه جمعه کنکور دارم

میشه خواهش کنم به خداهاتون بگید هوامو داشته باشه؟

میشه لطفا واسم انرژی مثبت بفرستید

خب جز اینجا جاییو ندارم که اینارو ازشون بخوام

خب اخه عزیز دردونه کسیم نیستم که بشینه واسم انرژی مثبت بفرسته

واسم دعا کنید که بدمحتاج دعا و انرژیاتون هستم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد