اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

برداشت بد ممنوع

تنها 1دختر میتونه حس و حال وقتی که خواستگار میاد خونه ادمو بفهمه

وتنها 1دختر میتونه معنی حرف من از تفریح و خندیدن بعد از خواستگاریو درک کنه

وتنها 1دخترم میتونه حس مزخرف پسندیده نشدن

اونم درحالیکه هیچ ایرادی به خودشو خانوادش وارد نیستو بفهمه

درحالیکه مجبوره خانواده پسرو به عنوان مهمان بپذیره و بهترین پذیرایی هم ازش بکنه

شاید کمی شبیه حس پسندیده نشدن و نپذیرفتن پسرا باشه

اما خیلی حس مزخرفتری ازحس پسراس

هرمیزبانی بعد از رفتن 1مهمان غریبه از خونش به تحلیل او خونواده میپردازه

ازنحوه برخوردو پوشش و حرفای ردو بدل شده

همونجورکه وقتی خانواده مهمان از خونه میزبان بیرون میرن به تحلیل میزبانو رفتارش میپردازن

وتو هرمهمونی دادن 1سری سوتیا یا حرفا یا خاطرات مشترک گذشته باعث خنده و حتی ساختن 1خاطره شیرین دیگه میشه پس حرخنده ای به معنای تمسخر نیست

پس نیاید بگید تو فکرت مریضه و اینحرفا

من فکرم مریض نیست

اما مجبورم بعد از هربار جنس شدن درمقابل مشتری

خودموبه خنده سرگرم کنم تا شاید یادم بره که چقد از این عمل متنفرم

و حتی یادم بره که این مشتری شاید بره و دیگه پشت سرشم نگاه نکنه

و حتی یادم بره که این مشتری اگر بپسنده چه راه نامعلومی پیش پامه

لطفا صرفا نیایدو اسکیسای روزانمو بخونید

بلکه لحظه ای خودتونو بزارید جای من و بعد هرچی خواستید بگید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد