اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

فرشته

گاهی دلم تنگ میشه واسه اینکه

دلتنگ 1نفر ادم باشم

دلتنگ 1ادم نه دلتنگ خاطرات با اون ادم

 روزام میگذره بدون هیچ نقطه عطفی

همرو از دور خودم میپرونم

این هفته میخواست هفته شلوغی بشه

اما نخواستم بشه

فیلسوف این هفته باز داره بام میحرفه

باز داره اصرار میورزه به اینکه جدی به اینده فکرکنم

جدی به ایندم با اون فکر کنم

ومن هرچی تلاش میکنم نمیتونم بهش بفهمونم

نمیتونه مرد زندگی من باشه

اما اوم انگار منو شناخته

میدونه چیا میخوام تو زندگیم

اما من محال میدونم اون بتونه منو خوشبخت کنه

مهندس م اصرار داره کاریکه بم داده انجام بدم

برم پیشش هم کارمو ببینه هم خودمو

اما من دوس ندارم ببینتم

دوس ندارم ازنزدیک باهاش اشنا بشم

پیشی مسئول پروژه پ.ک شده

رفته مشهد و خوش خیاله که من 1روز میرم دیدنش

لجباز چند روز پیش بهم اس داده

و من بعد مدتهاکرمم گرفت جواب دادم

علی ازحال روحی داغونم باخبر شده

میگه میخوام بیام ببینمت

قراره امشب پرواز کنه

اما من دوس ندارم ببینمش

میترسم اینهمه راه بیادو

من نتونم خودمو راضی کنم برم ببینمش

عجیب چندروزه همه یادم میکنن

دیروز استاد مرضیه بهم زنگ زد

اصلا باورم نمیشد

زنگیده بود حالمو بپرسه

وسط حرفاش بهم گفت از نکردی

1آن ترسیدم باز زنگیده باشه واسه داداشش خواستگاری ازم

اما خداروشکر فقط حال و احوال بود

دیشب زهرا بهم اس داد

داره از میکنه

اونی که ایده الش بود نیست

اما گفت پسرخوبیه

واقعا ازصممیم قلب ارزو میکنم خوشبخت بشه

این دختر لیاقتش 1مرد خیلی خوبه

این دختر فرشتس

دختر به این پاکی که تمام این مدت

فقط تحمل کردو گفت خدا

حقش بود که ایده الشو خدا بزاره سرراهش

اما امیدوارم بهش خوشبختیشو هدیه بده

منیژم دیشب اس داد بهم

اونم باز داره کرم میریزه

با اونم یکم حرفیدم

اما کلا کلافه شده بودم همزمان 3و4نفر داشتن اس میدادن

دیگه ه ه ه؟؟؟؟؟

اهان

کلاس اسکیس اسم نوشتم

اما پشیمون شدم رفتم انصراف دادم

گفتم بزار 1شنبه جوابا بیاد بعد اسم بنویسم

اگر لازم شد

امیدوارم 1شنبه باز خدا نا امیدم نکنه

امیدورام اگر لازم شد برم کلاس

کلاس پرنشده باشه

امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد

تنها بهونه ای که میتونیم واسه

نرسیدنمون به ارزوهامون بیاریم

واسم دعا کنید بچه ها

دعا کنید 1شنبه .................


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد