اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

خداست و خدایی کردنش

شاهدی

خودت شاهدی که چقدردلم پره

نمیدونم بهم حق میدی یا نه

نمیدونم حق دارم یا نه

اما میدونم دلم ازت گرفته

میدونی ازت خیلی انتظاردارم

میدونی همه چیز ازت میخوام

اینکه بهم توجه نمیکنی ازارم میده

تو توجه میکنیا اما من نمیبینم

تو می فهمی اما من نمیفهمم

تو قوی اما من ضعیفم

تو توانایی اما من عاجز

تو خدایی من بنده

خدا خدایی میکنه

خدا به بنده هاش میفهمونه

میفهمونه که چقدقادره

خدایا نمیگم اون بشه که من میخوام

میگم بهم بفهمون که چرا این میشه

بهم بفهمون که ته همه چیز

چرا ..........................



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد