اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

امروزم(22اردیبهشت) روزی بود واسه خودش،دم خدا گرم

ساعت 1.10 بامداده

و من همچنان بیدارم

درحالیکه صبح سرساعت 9 باید دفتر باشم

مهندس امشب بهم یاد اوری کرد که فردا اول وقت بیایا اول وقت

مخم پره،پره پر

جوابای ارشد اومده

و من مجاز شدم

هم معماری هم طراحی شهری

با 1رتبه 3رقمی   و 4رقمی دوست نداشتنی

باید اماده بشم واسه مرحله دوم

اما اینجا استادو کلاس نیست

من امار تهرانو دارم

اما واسه جدی پیگیری کردن باید حضوری بری

با قیمتای سرسام اور

نمیدونم چکار کنم

مهندس دیروز بهم گفت 1اسکیس امشب بزن فردا واسم بیاد

میخوام ببینم درچهحدی واسه کلاس

امروز کارمو دید گفت خوبه

بعدم گفت با مهندس ق صحبت کردم واست کلاس بزاره

نمیدونم چی میشه

باید بیام مفصل بنویسم از مهندس د عزیز

گفتنی ترین چیز اینکه

دقیقا تو 22اردیبهشت 92

خدا هم کمک کرد من ارشد مجاز شم

هم کمک کرد که مهندس اینا بگن بیا شرکت

میدونم خیلی مونده تا مرحله 2و جوابای قطعی

میدونم مونده تا روشن شدنه تکلیفم

میدونم بنده ناشکریم زیاد

اما دم خدا گرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد