اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

ایستگاه زیبا

مرداد شروع شده

خیلی دیگه نمونده تا روز تولدم

دوس ندارم بیاد

92

68

یعنی من میرم تو 25 سال

این یعنی............

ادما همیشه چه تصورایی که تو ذهنشون ندارن

هیچ وقت فکر نمیکردم 25 سالم بشه و این باشم

انتظار 1ایستگاهایی جلوتر از این ایستگاه زندگیو داشتم

حس میکردم قطار زندگیم حالا که داره اینقده سریع میره

اقلا زود به زود به ایستگاه برسه

حس ادامه دان تو 1مسیره بی اب و علف حس بدیه

تا حالا شده تو مسیره رسیدن به 1مقصد

از راه خسته بشین

از یکنواختیش از جذابیت نداشتنش از مردگیش

من شده هم تو دنیای واقعیت شده

هم تو دنیای زندگیم

اینروزا من تو همون مسیرم

همون مسیر یکنواخته

همون مسیره که من دیگه ازش خسته شدم

اما چکارکنم که این قطار زندگیه لعنتی

به ایستکاه بعدی نمیرسه

خداجونم 1ایستگاه زیبا لطفا

متشکرم ازت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد