اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

Anna Karenina movie





امشب وقتم با این فیلم گذشت

فیلمی که ..................

ته فیلم صورت من خیساخیس اشک بود

دلم بحال زن و زنانگیاش سوخت

دلم بحال احساسای تباه شده سوخت

دلم بحال مردای ساده سوخت

دلم بحال ...................

دلم بحال تمام دختراییکه

بحرامیدی قید خیلی چیزارو میزنن سوخت

اره دلم سوخت و اشک ریختم

نمیدونم توصیش کنم ببینید یا نه

اما من دیدم

و پشیمونم نیستم از2ساعتی که زمان گذاشتم براش

شاید چون من 1جورایی با انا همزاد پنداری کردم.




پ.ن :راستی امشب 1شازده پسراومد خونمون

باید جریانشو بنویسم سرفرصت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد