اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

اسکیس های روزانه ی من

ستاره ای که آسمونی واسه چشمک زدن توش نداره.

مهمونی نوزدهم و شازده پسره سوم

1شنبه شب خونمون بودن

مامانش 3شنبه عصرزنگ زد که

پسرم از تهران اومده

اگر اجازه بدید برسیم خدمتتون

مامانش گفته بود من عجیب ازتون خوشم اومده و

به مریم گفتم من هیچ جا شربتمو نمیخوردم

اینجا شربتمو با میل خوردم

ازدخترو مادر شدید خوشم اومده و اینا

مامانم گفته بود فردا شب تشریف بیارید

مامانش گفته بود اگر اجازه بدید با پدرش بیایم

که مامان گفته بود نه

خلاصه قرار شده بود 4شنبه بیان

ازاونطرف م... ع.... هم

زنگ زده بودن به خواهری که خیلی خوبن

شوهر خواهره شوهر خواهریم تاییدش کرده بود

این شد که ما 4شنبه میزبانشون بودیم

وای من از صبح داشتم میمیردم

دیگه 9.10 به اوج خودش رسیده بود

اونا اومدن

خواهری امار داد که بابا که نپسندید

منم بعد یکم وقت رفتم پایین

اینقد هول شده بودم که

ازجاشون بلند شدن نگفتم بفرماییدو اینا

نشستیمو بعد گفتن برید بحرفید

پسره ریز نقش بود

قدش 170 بود

حالا من کفشام لژدار

ازش بلندتر شده بودم

نشستیمو یکم حرفیدیم

ازکارش گفت وشرایطش اینا

پسره مهربونی بود

ازم سوال میپرسید من مثل خنگا تو جواب میموندم

گفت واسش اخلاق مهمه

من گفتم واسم مرد بودن مهمه

من حرف میزدم کلماتم میفتاد تو دهنش

بعد خودش مثلا میکفت شما گفتید بازو بسته

حالا منم گیر دادم به این

بعد با خنده و خوشرویی میگفت

خلاصه 20دقیقه حرفیدیم

اخرشم به این نتیجه رسیدیم که سوال نداریمو

بریم بیرون

اول اون رفت

دیدم اکه پشتش برم بیرون با این قد بلندتر ضایعس

منم نرفتم تا اون بره بعد رفتم

پسره خجالتش یکم کمتر شده بود

مامانه منم حالش خیلی بد بود از سترس

بعدشم پاشدن برن دیگه

دم در مامانه داشت با ما خداحافظی میکرد

بعد پسره پشت مامانش اینا میرفت

بعد مامانه با پسرم خدافظی کرده بود

بعد پسره میگفت مامانجان منم دارم میام

مامانشم گفت بخدا از بس هول شدم مامان

خلاصه رفتنو بعد تحلیلای ما شروع شد

پسره کت نپوشیده بود

عینکی بود و تیریپ مثبت

قدش 170 و وزدنشم به اندازه

البته مامانش تاکید کرد بچم لاغرشده

به این نتیجه رسیدیم که متناسب من نیست

خیلی بچه میزد

و همه میدونن من مرد درشت دوس دارم

تصمیم بر این شد که جواب نه بدهیم

البته اگر برا مرحله بعدی اقدامی کردن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد